2. SEKRETARIJAT ZA FINANSIJE I EKONOMSKI RAZVOJ |
PRAVA GRAĐANA |
1 |
Izdavanje rješenja o odobrenju za rad u poslovnim prostorijama preduzetnika |
|
2 |
Izdavanje rješenja o dobijanju odobrenja za rad u poslovnim prostorijama Privrednog društva ( O.D, A.D, K.D, D.O.O.) |
|
3 |
Izdavanje rješenja o dobijanju odobrenja za preduzetnike za obavljanje javnog prevoza putnika u drumskom saobraćaju |
|
4 |
Izdavanje rješenja o dobijanju Odobrenja za preduzetnike za obavljanje javnog prevoza robe i stvari u drumskom saobraćaju |
|
5 |
Izdavanje rješenja za upis u Registar preduzetnika za obavljanje dopunske djelatnosti - prodaja robe na pijaci |
|
6 |
Izdavanje rješenja o privremenoj obustavi poslovanja preduzetnika |
|
7 |
Izdavanje uvjerenja o registraciji preduzetnika, privrednog društva samostalnih prevoznika i dr. |
|
8 |
Izdavanje uvjerenja za prodaju sopstvenih poljoprivrednih proizvoda na tržištu po osnovu poljoprivrede |
|
9 |
Izdavanje uvjerenja za regulisanje zdravstvenog osiguranja po osnovu poljoprivrede |
|
10 |
Odobrenje za izgradnju objekata na obradivom poljoprivrednom zemljištu, van urbanističkog odnosno prostornog plana sa detaljnom razradom |
|
11 |
Obilazak terena i davanje stručnih savjeta iz oblasti biljne i stočarske proizvodnje |
|
|
|
|
|
Sekretarijat za finansije i ekonomski razvoj, vrši poslove uprave koji se odnose na:
- pripremanje, planiranje i izradu Nacrta Budžeta Opštine i Završnog računa Budžeta Opštine,
- praćenje i pripremu informacija i izvještaja o izvršenju plana budžeta Opštine,
- izradu Nacrta Odluke o privremenom finansiranju potreba budžeta Opštine,
- upravljanje konsolidovanim računom trezora, kao i podračunima i drugim računima,
- vođenje glavne knjige trezora i pomoćnih knjiga,
- praćenje korišćenja odobrenih sredstava potrošačkim jedinicama po dinamici koju odobri predsjednik Opštine,
- vođenje evidencije o postojećem dugu Opštine i neizmirenim obavezama,
- finansijsko planiranje i upravljanje gotovinskim sredstvima,
- obezbeđivanje funkcionalnosti informacionog sistema za trezorsko poslovanje,
- sprovođenje i realizaciju finansijskih sredstava javnim preduzećima i ustanovama shodno Budžetom utvrđenim namjenama,
- izradu kvartalnih izvještaja o ostvarenim prihodima i izvršenim rashodima budžeta,
- vršenje obračuna i isplatu zarada i zakonom utvrđenih naknada i drugih primanja zaposlenih u organima Opštine,
- vođenje knjigovodstva osnovnih sredstava,
- izradu zaključaka o odobrenju sredstava iz Budžeta Opštine za određene namjene,
- dostavljanje podataka resornom Ministarstvu o planiranim i ostvarenim prihodima i rashodima i budžetskom zaduženju i neizmirenim obavezama,
- obavljanje aktivnosti oko zaduživanja Opštine izdavanjem hartija od vrijednosti ili uzimanjem zajmova,
- upućivanje Ministarstvu finansija kandidovanih kapitalnih projekata Opštine za pripremu kapitalnog Budžeta Države,
- sprovođenje aktivnosti na obezbjeđenju uslovnih dotacija Opštini iz Budžeta Države,
- dostavljanje izvještaja Monstatu o investicijama u osnovna sredstva , troškovima rada i mjesečnih izvještaja o zaposlenima i zaradama zaposlenih,
- učestvovanje u izradi programa razvoja Opštine i pojedinih djelatnosti i višegodišnjeg investicionog plana,
- praćenje ostvarivanja višegodišnjeg investicionog plana,
- vršenje poslova uprave koji se odnose na utvrđivanje, naplatu i kontrolu lokalnih javnih prihoda (poreza, prireza, taksa i naknada) i to: poreza na nepokretnosti, prireza porezu na dohodak fizičkih lica, lokalne komunalne takse, naknade za komunalno opremanje građevinskog zemljišta, boravišne takse; članskog doprinosa za pravna i fizička lica u skladu sa propisima iz oblasti turizma; naknade za korišćenje opštinskih i nekategorisanih puteva u skladu sa propisom Opštine i drugih lokalnih javnih prihoda u skladu sa zakonom,
- donošenje rješenja o utvrđivanju obaveza po osnovu lokalnih javnih prihoda, u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima,
- vođenje registra poreskih obveznika i redovno usaglašavanje stanja registra sa registrom nepokretnosti koji vodi državni organ za nekretnine,
- propisivanje oblika i sadržaj poreske prijave,
- vođenje poreskog knjigovodstva,
- sprovođenje postupka prinudne naplate shodno propisima iz oblasti poreskog sistema,
- donošenje rješenja o preduzimanju mjera inspekcijskog nadzora u skladu sa zakonom,
- pripremu periodičnih izvještaja i informacija o stepenu realizacije lokalnih javnih prihoda,
- obezbjeđenje funkcionalnosti jedinstvenog informacionog sistema za oblast lokalnih javnih prihoda i obezbjeđuje monitoring u ovoj oblasti,
- pripremu propisa kojima se utvrđuju lokalni javni prihodi (porezi, prirezi, takse i naknade) i analizira efekte primjene tih propisa u cilju predlaganja odgovarajuće fiskalne politike,
- utvrđivanje ispunjenosti uslova poslovnih prostora u pogledu tehničke opremljenosti i drugih propisanih uslova za obavljanje privrednih djelatnosti (ugostiteljstvo, brza hrana, pekare i sl.), privrednih društava i preduzetnika u skladu sa posebnim propisima,
- izdavanje licenci za javni prevoz putnika u unutrašnjem drumskom saobraćaju, donosi rješenja o izdavanju licenci za auto-taksi prevoz, rješenja o izvodu iz licence i rješenja o taksi legitimaciji, vodi evidenciju licenci i izvoda licenci,
- izdavanje, kontrolisanje i upisivanje prijava zanatstva o upisu, proširenju ili brisanju u Registar za vođenje evidencije zanatlija:
- izdavanje odobrenja za obavljanje djelatnosti u produženom radnom vremenu; utvrđivanje ispunjenosti minimalno-tehničkih uslova za obavljanje djelatnosti u privremenim objektima;
- utvrđivanje uslova za obavljanje privredne djelatnosti bez korišćenja poslovnih prostorija,
- izdavanje odobrenja za prevoz za sopstvene potrebe,
- izdavanje, kontrolisanje i upisivanje prijava trgovine u Registar za vođenje evidencije trgovaca koji je propisalo Ministarstvo za ekonomski razvoj,
- donošenje rješenja o promjeni i prestanku obavljanja privredne djelatnosti,
- rješavanje u postupku po zahtjevima za određivanje kategorije ugostiteljskih objekata iz nadležnosti lokalne uprave i vođenje registara tih objekata,
- upis podataka za sve vrste ugostiteljskih objekata u Centralni turistički registar koji je umrežen sa Ministarstvom za održivi razvoj i turizam,
- ovjeravanje knjiga žalbi za pružanje ugostiteljskih objekata,
- izdavanje uvjerenja o obavljanju privredne djelatnosti za regulisanje penzijskog staža,dobijanje vize,uvoza repro materijala i sl,
- vođenje odgovarajućih evidencija u okviru elektronskih registara preduzetnika i privrednih društava,
- pomoć aktivnostima praćenju i zaštiti potrošača,
- praćenje stanja i predlaganje mjera za podsticanje poljoprivredne proizvodnje i vodoprivrede,
- donošenje rješenja o privremenoj promjeni namjene poljoprivrednog zemljišta u nepoljoprivredne svrhe,
- predlaganje mjera za suzbijanje poljskih šteta,
- upis u registar proizvođača grožđa i vina,
- upis u registar alkoholnih pića,
- izdavanje uvjerenja individualnim proizvođačima o sopstvenoj proizvodnji radi prodaje poljoprivrednih proizvoda na zelenoj pijaci,
- izdavanje uvjerenja radi regulisanja zdravstvenog osiguranja po osnovu poljoprivrede,
- izdavanje uvjerenja radi upisa u registar poljoprivrednika,
- učestvovanje u realizaciji mjera za podsticaj i razvoj poljoprivredne proizvodnje (ratarstvo i stočarstva) putem stimulativnih mjera,
- praćenje realizacije Agro-budžeta u saradnji sa drugim subjektima,
- predlaganje mjera za zaštitu poljoprivrednog zemljišta od elementarnih nepogoda,
- utvrđivanje vodoprivrednih uslova,
- izdavanje vodoprivrednih saglasnosti i vodoprivrednih dozvola,
- utvrđivanje i praćenje stanja erozivnih područja na teritoriji Opštine,
- donošenje operativnog plana zaštite od štetnog dejstva voda,
- sprovođenje aktivnosti za ostvarivanje prava na staračke naknade za domaćinstva koja se isključivo bave poljoprivredom,
- prikupljanju podataka i ažuriranju istih u okviru programa Agro-IS,
- praćenje stanja i predlaganje mjera za podsticanje razvoja turizma,
- slobodan pristup informacijama iz posjeda Sekretarijata, shodno Zakonu,
- vođenje evidencije o zbirkama podataka o ličnosti,
- izradu i monitoring planskih dokumenata iz svoje nadležnosti,
- pripremanje informativnih i drugih stručnih materijala za Skupštinu i Predsjednika Opštine,
- vršenju i drugih poslova po nalogu Predsjednika opštine.
|
|